چسب بوتیل

چسب نواری ضد آب بوتیل چیست؟

چسب نواری بوتیل یک چسب مبتنی بر لاستیک است که برای تقویت چسب های لاستیکی سنتی ساخته شده است. سطح چسبندگی بسیار بالایی دارد و به سرعت به اکثر سطوح صاف می چسبد. همچنین در برابر دماهای بالا و پایین بسیار مقاوم است و می‌تواند به عنوان یک عامل اتصال عالی در محیط‌هایی که عامل رطوبت وجود دارد، مانند عرشه‌های فضای باز، عمل کند. نوار لاستیکی بوتیل همچنین برای اکثر کارهای خانگی و وسایل نقلیه، یک راه حل سریع عالی است.

انعطاف‌پذیری و استحکام، ویژگی های قوی چسب نواری بوتیل است که آن را به ماده‌ای عالی برای نگه‌داشتن و استفاده برای طولانی‌تر کردن ثبات عرشه تبدیل می‌کند. علاوه بر چوب، این نوار برای تعمیر روی سطوحی مانند سقف لاستیکی، فلز گالوانیزه، فایبرگلاس، پارچه، پلاستیک، آلومینیوم و هر سطح معمولی، خانه، اتومبیل و قایق عالی است.

برای خرید چسب نواری بوتیل از تولیدی فرایند پلیمر با شماره ۰۹۱۲۲۲۵۶۰۵۶ در تماس باشید تا اطلاعات لازم را برای سفارش محصول در اختیارتان قرار دهند.

 نوار چسب بوتیل

آیا چسب نواری بوتیل ضد آب است؟

به عنوان مثال هنگامی که در حال ساخت یک عرشه در فضای باز هستید که در معرض عناصر قرار دارد، باید هر کاری که ممکن است برای افزایش طول عمر چوب انجام دهید. وقتی صحبت از درزگیرها می شود، باید مطمئن شوید که از بهترین محصول ممکن برای کار استفاده می کنید. چسب نواری بوتیل می تواند با ایجاد یک مانع محافظ که رطوبت و تراکم را از بین می برد، چوب شما را از باران و برف محافظت کند. تضمین می کند که سرمایه شما برای طولانی مدت خشک و حفظ باقی ماند.

با گذشت زمان، قرار گرفتن در معرض آب از طریق هوازدگی تهدیدی برای هر عرشه است، حتی آنهایی که با چوب تصفیه شده ساخته شده اند. عرشه ها اغلب در ۸ تا ۱۰ سال اول پس از ساخت به دلیل آسیب آب دچار فرسایش می شوند. با این حال، با فعال بودن در مراحل اولیه برای جلوگیری از رطوبت با استفاده از چسب ضد آب چسبنده قوی مانند چسب نواری بوتیل، می توانید عرشه خود را برای سال ها بیشتر از آن محکم نگه دارید.

این نوارها در برابر آب و شرایط دمایی شدید، بخار و خوردگی مقاوم است. به عنوان یک نوار درزگیر انعطاف پذیر، به خوبی می چسبد تا سوراخ های کوچکی را در عرشه شما که مستعد پوسیدگی چوب هستند، ببندد: سوراخ های پیچ، بالای تیرچه های عرشه، تیرچه های لبه، تیرها و تخته دفتر.

با حصول اطمینان از اینکه عرشه شما برای سال‌های آینده نشتی و پایدار می‌ماند، انتخاب یک نوار آب‌بندی باکیفیت مهم است.

تولیدی فرایند پلیمر از اولین تولیدکنندگان چسب نواری بوتیل در ایران می باشد که در زمینه فروش انواع چسب های بوتیل فعالیت دارد.

چگونه چسب های نواری بوتیل مونتاژ محافظ آب و عملکرد خودرو را بهبود می بخشند؟

برای محافظت از فضای داخلی خودرو در برابر سر و صدا، ارتعاش و زباله، محافظ آب خودرو یک جنبه مهم برای مونتاژ پانل درب خودرو است. از آنجایی که بهبود آسایش مسافران در حالی که افزایش کارایی عملیاتی همچنان به عنوان روند اصلی شکل دهنده بازار خودرو باقی مانده است، سپرهای آبی نیز می توانند نقش کلیدی در رسیدگی به آنها داشته باشند. به ویژه، درزگیر مناسب محافظ آب می تواند کمک کند.

بدون پرایمر

درزگیرهای بوتیل هنگام اتصال به بسترهای فولادی یا آلومینیومی نیازی به پرایمر ندارند. علاوه بر این، استفاده از آنها آسان است و کارایی خوبی ارائه می دهند. در نتیجه زمان توقف کاهش می یابد و راندمان تولید افزایش می یابد. علاوه بر این، با عدم نیاز به پرایمر، فضای خطا یا مشکلات اتصال نیز کاهش می یابد.

بسیار انعطاف پذیر

این محلول ها به عنوان یک درزگیر مبتنی بر بوتیل لاستیک مصنوعی، بسیار انعطاف پذیر و غیر قابل نفوذ هستند. این بدان معناست که آن‌ها محافظ آب را قادر می‌سازند تا محافظت بیشتری در برابر منابع آب خارجی برای افزایش راحتی مسافران ارائه دهد.

چسبناک بودن دائمی

علاوه بر این، درزگیرهای بوتیل به طور دائمی پلاستیکی و چسبنده باقی می مانند. در نتیجه خشک نمی شوند و ترک نمی خورند. این قابلیت به ویژه در قطعات الکتریکی پانل درب حفاظتی، عملکرد گسترده ای از پوشش آب را امکان پذیر می کند.

بسیار مقاوم

درزگیرهای بوتیل با ارائه مقاومت عالی در برابر گرما و رطوبت، دوام طولانی‌تر محافظ آب را فراهم می‌کنند. این درزگیرها با افزایش دوام محافظ آب، به بهبود عملکرد کلی و طول عمر خودرو کمک می کنند. آنها همچنین به تولیدکنندگان این اطمینان را می دهند که درزگیر در این زمینه همیشه خوب عمل خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه درزگیرهای بوتیل می توانند به برنامه های مونتاژ محافظ آب شما کمک کنند، همین امروز با تولیدی فرآیند پلیمر تماس بگیرید.

تفاوت بین Epdm و لاستیک طبیعی چیست؟

محصولات لاستیکی کاربردهای متنوعی دارند. درک تفاوت بین لاستیک EPDM و لاستیک طبیعی از سقف خانه گرفته تا عایق رطوبتی و آب بندی ها به مصرف کنندگان کمک می کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند.

EPDM چیست؟

EPDM مخفف مونومر اتیلن پروپیلن دی ان است. Coatings، ارائه دهنده محصولات لاستیک مونومر اتیلن پروپیلن دی ان را به عنوان یک پلیمر لاستیک مصنوعی که در دهه ۱۹۶۰ توسعه یافت، توصیف می کند. این محصول یک لاستیک صاف، نیمه سخت و مصنوعی است. برای استحکام کششی بالا، انعطاف پذیری، طول عمر طولانی، قابلیت اطمینان در آب و هوای سرد و گرم و مقاومت در برابر رطوبت می توانید روی EPDM حساب کنید. این لاستیک بسیار ضد آب است، حتی به عنوان آستر حوضچه استفاده می شود. EPDM یک ماده سقف ترجیحی برای بیش از ۴۰ سال، محصول مورد علاقه صنعت سقف های تجاری است.

لایه بندی

سقف های EPDM یک لایه هستند، برخلاف سایر محصولاتی که نیاز به چند لایه دارند.

UV و ازن

EPDM مانند لاستیک طبیعی برای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش نیازی به تعمیر و نگهداری با محصولات ندارد. لاستیک طبیعی در صورت حمله ازن می تواند تجزیه شود. EPDM ماندگاری بسیار بالایی با ازن دارد.

تاب آوری

لاستیک EPDM به اندازه لاستیک طبیعی انعطاف پذیر نیست. برخلاف لاستیک طبیعی، EPDM نباید با فرآورده های نفتی استفاده شود.

مقدار

لاستیک EPDM همان ثبات رنگ و دوام در گرما را مانند لاستیک طبیعی اما با قیمت کمتر ارائه می دهد.

درجه حرارت

EPDM برای استفاده در تنظیمات دمای بالا خوب است. لاستیک طبیعی در دماهای پایین تر بهتر است.

 چه زمانی باید از درزگیرهای EPDM و بوتیل استفاده کرد؟

EPDM و نوار جسب های بوتیل دو تا از موثرترین محصولات ضد آب و هوا در صنعت سقف های فلزی با چندین دهه موفقیت ثابت شده هستند. این درزگیرهای استثنایی برای جلوگیری از نشتی سقف نه تنها در ابتدا، بلکه در طول عمر سقف بسیار مهم هستند.

لیست قیمت چسب بوتیل را از کارشناس تولیدی فرایند پلیمر با شماره ۰۲۶۳۷۸۵۸۶۳۳ استعلام بفرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیتماس مستقیممحصولات